7.9.2015

Minun kesäni

Mun kännykkään on kertynyt kesän aikana melko paljon kuvia, joista osa on vilahtanut jo instagramin tai snapchatin puolella, mikäli mua siellä seuraatte. Haluaisin kuitenkin blogin puolellakin jakaa näitä kuvia ja samalla kesän tapahtumia.


#selfie #finnishgirl #happy #smile #followme jostain syystä tässä blogissa ei ole viime aikoina hirveästi esiintynyt omia pärstäkuvia ja tämäkin löytyy jo sivupalkista, hups! Pidin jo hetken taukoa ripsienpidennyksistä mutta tässä olin juuri ottanut ne takaisin ja olin suuntaamassa Kuopion yöhön. Innostuttiin Oulun näyttelyiden jälkeen näyttelyistä enemmänkin. Ilmottauduttiin heti sillon Yppärin näyttelyihin ja näillä näkymin ollaan menossa myös Jyväskylään. Olen itse ihan aloittelija näyttelyjutuissa, joten ollaan Elmon kanssa käyty treenaamassa Kuopion ranskanbulldoggien kanssa. Olemme saaneet ihan kullanarvoisia vinkkejä ja Elmokin on saanut pari ranskisystävää. Kesän automatkoilla ja aloitteluilla ollaan huudatettu Teflon Brothersien Pämppää -biisiä. Käytiin myös kuuntelemassa Teflonien keikka Fat Ladyssa. Ja fiilis oli sitten tämä, herättiin keskeltä peltoa. Näköjään kerettiin käymään myös tallilla moikkaamassa ex-hoitohevostani. Ratsastustunneilla taisin kesällä käydä 4 kertaa. Toivottavasti joskus olisi taas rahaa, aikaa ja innostusta jatkaa tätäkin harrastusta, olen kuitenkin ratsastanut 5-vuotiaasta alkaen. Välillä futis voitti ja pidin taukoa, mutta nyt tekisi taas mieli satulaan.


sister from another mister. Ihana nähdä kavereita, joita ei näe niin usein, ja huomata miten kaikesta voi puhua aivan kuin viime näkemisestä olisi vain pari päivää. Onni on omistaa tällaisia ystäviä! Raahehoods, maakuntamatkailua vol. 100 Toi hame on niin rakkaus! En yleensä pahemmin käytä hameita, mutta jostain syystä tuo ja eräs toinen nahkahame ovat viime aikoina alkaneet himottaa. Tätä kaunotarta olin jo kantamassa kassallekin! Voi raha mikset kasva puussa... Tampere on ihana kesäkaupunki! Olemme kavereideni kanssa monena päivänä ja iltana istuneet piknikillä puistossa. Alkukesästä olimme kuuntelemassa Tammerfestejä melkein joka ilta, tässä kuitenkin me, viinipullo ja Blockit.


Tre - Kpo - Tre junaväli on tullut tutuksi niin mulle kun Elmollekin. Oon kyllä tosi onnekas että tuo koira ottaa matkustamisen niin rennosti, nukkuu vaan junamatkat ja asemillakin makoilee vaan tyytyväisenä eikä stressaa. Mun hiukset on kasvanut tosi paljon viime aikoina! En ole vieläkään varma haluanko nyt kasvattaa nämä pitkiksi vai pitää lyhyinä, lyhyempinä tosin kuin tämän hetkinen tilanne. Haluaisin myös värjätä nämä tummaksi, mutta toisaalta rakastan blondejani eikä piirteisiini välttämättä kävisi tummat hiukset. Hankalia valintoja :D Strawberry margarira, nam Eno ja siskonpoika matkalla Yppärin näyttelyihin. Elmo sai EH:n ja oli junnuluokassa kolmas. Julle taas oli rotunsa paras, sai sertin ja pääsi loppujen lopuksi myös isoon kehään ja siellä top7!

2 kommenttia:

  1. Pirteä postaus! Tuttuja maisemia näkyvissä, oon nimittäin syntynyt Raahessa :D xx

    Picture Me

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Raahe oli kaunis kaupunki, harmitti kun oli niin kiire että kerettiin vain illalla ja aamulla nopeasti käydä kävelemässä koirien kanssa.

      Poista