22.3.2014

Short hair, yea or nay?

Hejssan alla! Jostain syystä koeviikon lähestyessä, päädyn aina tekemään kaikkea muuta kuin lukemaan. Nytkin hoidin asioita, jotka olisin voinut hoitaa jollain muullakin ajalla, mutta ne tuntuivat paremmalta idealta kuin lukeminen. Huone tuli taas vaihteeksi siivottua, laitoin valokuvia seinälle, kävin salilla ja kävin Omenakaupassa ruikuttamassa akun tehottomuutta asialle ei muuten voitu tehdä mitään, koska puhelimeni on ostettu Jenkeistä. Joudun siis elämään sammuilevan puhelimen kanssa. Kävimme myös siskoni kanssa kuvailemassa rannalla, tarkoituksena oli saada aikaan jotain ootd-materiaalia, mutta totesin että ei minusta ole sellaiseen kuvailuun.



Oon muuten ihan hukassa mitä tekisin noille hiuksilleni! Olen jo jonkin aikaa pyöritellyt ideaa pinkin-vaaleanpunaisista dipeistä ja ideana olikin tehdä ne ja sen jälkeen pätkäistä hiukset lyhyeksi Ashley Benson tyyliin. Lyhyet hiukset olisivat ainakin helpot kesäksi, mutta toisaalta pelottaa se perus kysymys; kävisivätkö ne minulle? Toki ne kasvaisivat takaisin, mutta aina pitää panikoida. Nyt kaikki lukijat ja random-selailijat, lyhyet hiukset yea or nay?

8 kommenttia:

  1. Jos meinaat laittaapinkit dipit kannattaa pyrkiä eka vähän kirkkaampaan blondiin koko päässä että väri pysyy hyvänä, sulla tummuis nopeesti lilaksi tai punaseks tai oranssiks ne dipit mutta kyllä varnasti sulle sopisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, pitää muistaa toi kuhan päätän mitä teen tälle pehkolle :D

      Poista
  2. leikkaa lyhyeks, vois sopia hyvinkin! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sit jos ne ei sovikkaa mun mielestä nii syytän sua :((( noei, ne kasvaa takas! Pitäs nyt vaa uskaltaa marssii kampaajalle!

      Poista
  3. Moikka! Kyselit minulta blogitiimistä, joten ajattelin tulla sinulle ihan tänne vastaamaan. Olen itse liittynyt tällähetkelläyhteen tiimiin, mutta se ei kuitenkaan ole ehkä oikea minulle. Etsiskelin aiemmin siis sellaista blogitiimiä, jossa jäsenten blogit olisivat edes hieman samantyylisiä kuin omani. Toivottavasti löytäisin itselleni vielä sellaisen tiimin :) ajattelin siis tulla kertomaan että jos vaikka innostut itse perustamaan tällaisen tiimin, niin ilmottele minulle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, mä ilmottelen :D Samoin jos löydät sopivan tiimin niin heitä tänne päin kommenttia!

      Poista
  4. http://emily-now-or-never.blogspot.fi/2015/04/haastetta-pitkasta-aikaa.html

    Heitin sua haasteella! :)

    VastaaPoista